Općina Josipdol je u suradnji s Turističkom zajednicom Josipdol krenula s projektom rebrandinga. Cilj je pozicioniranje Općine na turističkoj mapi Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih turističkih destinacija.
Općina se nalazi u samom središtu Hrvatske, na sjecištu najznačajnijih puteva, okružena idiličnom prirodom, s velikim, ali od očiju turista, skrivenim potencijalom. „Hrvatska je poznata po svojoj kulturno-povijesnoj baštini, pa tako i Općina Josipdol, koja ima Marmontov most, gotičku crkvu graditelja Bernardina Frankopana i ruševine starog grada Modruša. Upravo su ti lokaliteti iznimni potencijal za budući turistički razvoj“.
Kako bi svi dali svoj doprinos ovoj kampanji, Općina je uključila i svoje stanovnike pa su tako svi zainteresirani mogli glasati za slogan koji im se najviše sviđa i za koji misle da najbolje opisuje njihov kraj. Među 15-ak ponuđenih slogana, pobijedio je slogan „Josipdol u ♥️ Hrvatske“, s 44% dobivenih glasova.
Ovim marketinškim potezom, Općina želi probuditi pomalo uspavan turistički potencijal mjesta, te stvoriti identitet koji će privući što više domaćih i stranih gostiju. U predstojećem razdoblju slogan će se uvoditi u sve aspekte turističke promocije kako bi što prije zaživio na lokalnoj i nacionalnoj razini.